Samenwerking tussen iCulture en MobileMarketing.nl


Mobilemarketing.nl en iCulture.nl zijn per 1 juli 2014 een samenwerking aangegaan om zakelijk mobiel gebruik verder te promoten. Beide partijen wisselen in eerste instantie content uit via elkaars platformen, maar onderzoeken de komende tijd ook nadere vormen van samenwerking zoals het opzetten van events en onderzoeken.
Richard Otto (MobileMarketing.nl): "Door de tomeloze inzet en enorme passie hebben de oprichters Gonny en Jean-Paul in enkele jaren iCulture laten uitgroeien tot het grootste mobile platform van de Benelux. Ik ben daarom zeer verheugd met hen te mogen samenwerken. Bij mobile marketing is het van belang om de eindgebruiker centraal te zetten. Juist door de samenwerking van onze sites hopen we dit nog meer te stimuleren.”
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoJean-Paul Horn (iCulture): "Vanuit ons platform iCulture.nl bekijken we vooral de consumentenkant van het Apple-ecosysteem. Door de samenwerking met mobilemarketing.nl als onderdeel van de Adfogroep hebben we nu ook de mogelijkheid ons ook te focussen op de zakelijke kant van bijvoorbeeld apps en de effectiviteit daarvan.”
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid