Overslaan en naar de inhoud gaan

Lisette Heemskerk vertrekt bij SBS

Chief Marketing & Strategy Officer van SBS Broadcasting Lisette Heemskerk wordt commercieel directeur bij Joop van den Ende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze begint per 1 augustus bij de Nederlandse werkmaatschappij van Joop van den Ende’s internationale theaterbedrijf Stage Entertainment.

Tanja Dik, algemeen directeur Joop van den Ende Theaterproducties: ‘Met de aanstelling van Lisette Heemskerk verstevigt ons bedrijf, naast de bestaande focus op creatieve prestaties, ook de kwaliteit van de traditionele en innovatieve commerciële activiteiten.&;

Heemskerk is sinds 2012 Chief Marketing en Strategy Officer bij SBS en daar verantwoordelijk voor marketing, communicatie en strategie. Daarvoor was zij onder andere werkzaam als managing director bij Mood for Magazines (Linda.) en was zij uitgever van verschillende uitgeefclusters binnen Sanoma Media.
 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in