Feyenoordsupporters winnen thuisshirt met karaoke


Feyenoord en shirtsponsor adidas lanceerden 25 juni het nieuwe Feyenoord thuisshirt. Supporters konden een shirt winnen als ze op de juiste toonhoogte mee konden zingen met de Rotterdamse versie van You’ll never walk alone.
In samenwerking met United State of Fans\TBWA werd hiervoor een 'karaoke-vending-machine’ ontwikkeld. Fans moesten anderhalve minuut enigszins zuiver mee zingen met de instrumentale begeleiding van het Rotterdamse stadionlied.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFeyenoord fans laten zich horen voor het nieuwe thuisshirt -- You'll Never Walk Alone
Opdrachtgever: Feyenoord Rotterdam / adidas Benelux
Bureau: United State Of Fans\TBWA
Creatie: Armand du Bois, Martin van der Heu, Hubert Visser
Strategie: Ruben BeijerAccount: David van Geene, Robert Ruijgrok
Regisseur: Andrew Watson (@Minivegas)
Productiemaatschappij: Minivegas
Verantwoordelijk bij client: Alex van Mook / Ken Aerts
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid