William Eccleshare: ‘Mobiel belangrijkste driver achter groei outdoor’
VIDEO - Adformatie interviewde William Eccleshare (CEO Clear Channel Outdoor) over de future of out of home advertising.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Clear Channel’s ceo William Eccleshare was recent in het land en Adformatie sprak hem de belangrijkste ontwikkelingen in out-of-home-advertising. Technische ontwikkelingen en de opkomst van mobiel zijn cruciaal voor de toekomst van out-of-home media, zegt hij.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Online media zijn volgens Eccleshare slechts geschikt voor een-op-een communicatie en transacties, maar niet voor het bouwen van een merk. ‘Mensen willen onderdeel zijn van een massabeweging.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBekijk hier het hele interview:
Clear Channel v2
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid