Roel Welling over Cannes Lions: 'De tijd dat reclame alleen maar mooi is, is voorbij'
Nils Adriaans en Bert Hagendoorn maken video-interviews met juryleden, winnaars en andere betrokkenen, rechtstreeks vanuit Cannes voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Regisseur en creatief Roel Welling won vorig jaar met Wefilm vier Leeuwen. Dit jaar is hij jurylid in de categorie Film Craft. Hij zag ruim duizend films. Wat viel hem in al dat beeldgeweld op?
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'De tijd dat reclame alleen maar mooi is, is voorbij.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid