Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL Nederland met energietips

RTL Nederland, Procter & Gamble en HIER starten met Tikkie Terug, een initiatief om energie te besparen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit recent onderzoek van HIER blijkt dat ruim 80 pct van de Nederlanders zich zorgen maakt over het klimaat. Maar meer dan de helft weet niet goed wat er aan te doen is. RTL Nederland, Procter & Gamble en HIER gaan alle Nederlandse huishoudens oproepen energie te besparen.
Morgen start bij RTL Nederland een crossmediale campagne van een jaar met bruikbare en makkelijke tips. Eerste initiatief is wassen op 30 graden. Procter & Gamble brengt in januari vernieuwde Ariel op de markt, waarmee ook op 30 graden gewassen kan worden. ‘Dit 'tikkie terug' kan tot 40 pct energiebesparing opleveren per wasbeurt en als alle Nederlanders deze tip opvolgen levert dit een substantiële besparing op’, aldus RTL.

related partner content for mobile comes here

Op de zijn meer tips te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in