Overslaan en naar de inhoud gaan

P&G en RTL milieubewust in Tikkie Terug

Procter & Gamble start samen met RTL en klimaatcampagne HIER (mede-organisator van Live Earth) een crossmediale campagne, die een jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Procter & Gamble start samen met RTL en klimaatcampagne (mede-organisator van Live Earth) een crossmediale campagne, die een jaar gaat duren.

related partner content for mobile comes here

Doel: Nederlandse huishoudens oproepen om zuiniger met hun energie om te gaan.

De campagne heeft daarnaast uiteraard ook een commercieel doel: zo staat de aftrap (vanaf 5 januari) in het teken van wassen op een lage temperatuur. Procter & Gamble brengt daarvoor wasmiddel in stelling, met de actie 'Draai naar 30°C'.

Op de zijn vanaf 5 januari meer tips te vinden, zoals de cv lager zetten, zuinig autorijden, apparatuur niet op stand-by laten staan en het gebruik van spaarlampen.

In de loop van het jaar zullen deze tips worden uitgelicht, op internet en in de programma's en reclameblokken van de RTL-zenders.

De HIER Klimaatcampagne is een initiatief van 40 internationale maatschappelijke organisaties. HIER organiseerde onder andere het evenement met Al Gore rond de première van en (samen met de omroepen en Energie Transitie Nederland) het evenement . De Nationale Postcodeloterij is in Nederland met de campagne verbonden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in