Overslaan en naar de inhoud gaan

Rob Boon naar JansenJager

Rob Boon heeft zich als strategisch adviseur bij pr-bureau JansenJager gevoegd. Boon is oud-Telegraaf-journalist en voormalig hoofd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Boon is zeer bekend met de automotive-sector. Hij werkte als journalist voor auto- en motorbladen en was auto- en verkeersredacteur bij De Telegraaf. Bij Bovag werkte hij ruim dertig jaar. Hij was achtereenvolgens verantwoordelijk voor public affairs, communicatie en de perscontacten.

related partner content for mobile comes here

Eigenaresse Gwen Jansen is erg content met de samenwerking: ‘Vanaf het moment dat ik Bovag zo’n vijf jaar geleden verliet heb ik de nodige pr-pogingen op Rob Boon losgelaten opdat hij na zijn pensioen bij zou willen komen werken. Vorige week heeft hij gelukkig eindelijk ja gezegd.’

Op de foto: Rob Boon (in het midden met stropdas) en zijn nieuwe collega’s. Links van hem staat Gwen Jansen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in