Overslaan en naar de inhoud gaan

Recruitmentsite legt zich volledig toe op social media

MrWork presenteert zich als het eerste recruitmentbedrijf dat zich volledig toelegt op Social Media
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag lanceert het bedrijf zijn vanuit een concept waarin sociale media centraal staan. 'Sociale media zijn een aaneenschakeling van persoonlijke netwerken. Die gebruiken wij om die ene droomkandidaat of droombaan te vinden,’ aldus managing director Mees van Velzen.

related partner content for mobile comes here

MrWork is geen onbekende in de wereld van online recruitment. Het bedrijf werd vorig jaar genomineerd als Website van het jaar in de categorie carrière. In de opmars van sociale media ziet MrWork een kans om een nieuw concept te ontwikkelen.

Werkzoekers bevelen vacatures aan en ontvangen vacatures via Facebook, Twitter, Linkedin en Hyves. Voor werkgevers ontwerpt MrWork een verspreidingsstrategie aan de hand van klikstatistieken en demografische gegevens. Op dit moment zijn er 15.000 mensen die via MrWork op zoek zijn naar een baan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in