Recruitmentsite legt zich volledig toe op social media


Vandaag lanceert het bedrijf zijn nieuwe website vanuit een concept waarin sociale media centraal staan. 'Sociale media zijn een aaneenschakeling van persoonlijke netwerken. Die gebruiken wij om die ene droomkandidaat of droombaan te vinden,’ aldus managing director Mees van Velzen.
MrWork is geen onbekende in de wereld van online recruitment. Het bedrijf werd vorig jaar genomineerd als Website van het jaar in de categorie carrière. In de opmars van sociale media ziet MrWork een kans om een nieuw concept te ontwikkelen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWerkzoekers bevelen vacatures aan en ontvangen vacatures via Facebook, Twitter, Linkedin en Hyves. Voor werkgevers ontwerpt MrWork een verspreidingsstrategie aan de hand van klikstatistieken en demografische gegevens. Op dit moment zijn er 15.000 mensen die via MrWork op zoek zijn naar een baan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid