Overslaan en naar de inhoud gaan

JCDecaux wint groot reclamecontract Rotterdam

JCDecaux mag ruim 100 reclamezuilen (Mupi’s) gaan exploiteren in de stad Rotterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf deed de beste aanbieding in een tenderprocedure. Het betreft een zogenaamde ‘voorlopige gunning’, die na afloop van de gebruikelijke formele bezwaarprocedure wordt omgezet in een definitieve gunning.

related partner content for mobile comes here

JCDecaux is daarmee nu als enige aanwezig in de vier grootste steden van Nederland. 'Naast de Dam in Amsterdam, het Neude in Utrecht en ’t Spui in Den Haag hebben we voortaan ook de Coolsingel als toplocatie voor adverteerders', zegt algemeen directeur René Witzel.

JCDecaux heeft per 1 januari 2012 exclusieve gemeenteconcessies in de vijftien grootste steden van Nederland. De outdoor exploitant richt zijn pijlen op grote steden en stadsregio’s, omdat JC Decaux gelooft dat juist hierin de meerwaarde van een buitenreclamecampagne ligt. 'De steden in ons productaanbod hebben allen een sterke regiofunctie. De stad is de plek waar de Nederlander woont, werkt, winkelt en recreëert', aldus Witzel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in