JCDecaux wint groot reclamecontract Rotterdam
Het bedrijf deed de beste aanbieding in een tenderprocedure. Het betreft een zogenaamde ‘voorlopige gunning’, die na afloop van de gebruikelijke formele bezwaarprocedure wordt omgezet in een definitieve gunning.
JCDecaux is daarmee nu als enige aanwezig in de vier grootste steden van Nederland. 'Naast de Dam in Amsterdam, het Neude in Utrecht en ’t Spui in Den Haag hebben we voortaan ook de Coolsingel als toplocatie voor adverteerders', zegt algemeen directeur René Witzel.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisJCDecaux heeft per 1 januari 2012 exclusieve gemeenteconcessies in de vijftien grootste steden van Nederland. De outdoor exploitant richt zijn pijlen op grote steden en stadsregio’s, omdat JC Decaux gelooft dat juist hierin de meerwaarde van een buitenreclamecampagne ligt. 'De steden in ons productaanbod hebben allen een sterke regiofunctie. De stad is de plek waar de Nederlander woont, werkt, winkelt en recreëert', aldus Witzel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid