Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio Advies Bureau introduceert EAR

RAB, het nieuwe Radio Advies Bureau introduceert EAR: het elektronisch aanleveren van radiocommercials op één adres.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adverteerders kunnen via hun commercials voor alle gewenste radiostations online aanleveren. De stations die EAR als service gaan aanbieden zijn: Radio 1, Radio 2, 3FM, Radio 4, Radio 5, BNR Nieuwsradio, Q-music, Sky Radio, Radio Veronica, Classic FM, Radio 538, Arrow Classic Rock, Arrow Jazz FM, 100%NL, Radio 10 Gold, Juize.FM, Radio Digitaal, Caz, Slam!FM, CRN en ORN.

related partner content for mobile comes here

CRN en ORN zorgen voor verdere distributie naar hun aangesloten klanten. Er kunnen niet alleen commercials naar meerdere stations tegelijk worden verzonden, maar

ook meerdere commercials naar een station.

EAR is een webapplicatie; gebruikers hebben dus geen extra software nodig. RAB-directeur George Bohlander: ‘Digitalisering is onomkeerbaar, vandaar dat we het proces van aanleveren van commercials hebben omgezet.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in