Overslaan en naar de inhoud gaan

Internet drager van vuurwerkcampagne

Mr. Li-Kung Lee van het gelijknamige Chinese vuurwerkbedrijf laat je op http://www.chinesefireworks.cn/ in onbegrijpelijk Chinees zien hoe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mr. Li-Kung Lee van het gelijknamige Chinese vuurwerkbedrijf laat je op  in onbegrijpelijk Chinees zien hoe je veilig omgaat met vuurwerk. Internet is dit jaar het hoofdkanaal voor de Stichting Consuument en Veiligheid om de jeugd te bereiken. Via 'virale marketing' wordt de site op jongerensites geplugd, en Lee heeft natuurlijk zijn profiel op Hyves. Voor mij een bijzonder aansprekende en originele manier van campagnevoeren.

related partner content for mobile comes here

Niet langer belerende woorden, geen schokkende beelden, maar humor en een knipoog. Is dit de aanpak van de toekomst, gaat dit werken? Alleen bij jongeren?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in