Internet drager van vuurwerkcampagne
Mr. Li-Kung Lee van het gelijknamige Chinese vuurwerkbedrijf laat je op http://www.chinesefireworks.cn/ in onbegrijpelijk Chinees zien hoe…
Mr. Li-Kung Lee van het gelijknamige Chinese vuurwerkbedrijf laat je op http://www.chinesefireworks.cn/ in onbegrijpelijk Chinees zien hoe je veilig omgaat met vuurwerk. Internet is dit jaar het hoofdkanaal voor de Stichting Consuument en Veiligheid om de jeugd te bereiken. Via 'virale marketing' wordt de site op jongerensites geplugd, en Lee heeft natuurlijk zijn profiel op Hyves. Voor mij een bijzonder aansprekende en originele manier van campagnevoeren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Niet langer belerende woorden, geen schokkende beelden, maar humor en een knipoog. Is dit de aanpak van de toekomst, gaat dit werken? Alleen bij jongeren?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid