Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank wenst klanten prettige klusdagen

In de kerstcommercial van Rabobank staan verbouwingen van het nieuwe huis centraal.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de commercial wordt druk geklust en dat lijkt in eerste instantie niet op een prettige kerst. Kale huizen in het harde licht van bouwlampen, en tot laat in de avond geboor en getimmer.

related partner content for mobile comes here

Toch zijn deze mensen &;op de mooiste plek die ze zich maar kunnen wensen&;, zegt regisseur Maurice Heesen (Smarthouse). Namelijk in hun nieuwe huis. &;En hier vieren ze, met minimale middelen maar met elkaar de mooiste kerst.’

De mensen in de commercial zijn geen acteurs, maar echte klanten van de Rabobank die de afgelopen tijd een hypotheek hebben afgesloten. En de huizen zijn ook echt.

Credits
Ogilvy & Mather: Creatieve Directie: Peter van Rij, Martijn van Marle; Account: Annelouk Kriele, Huib Koch, RTV Producer: Monique van Smaalen
Rabobank: Marianne Bruijn, Nathalie Scholman, Noray Vollema-Kaplan
Productiemaatschappij: SmartHouse Films 
Regisseur: Maurice Heesen
Producers: Danielle Guirguis, Ronald Hietbrink, Daisy van Waveren
DOP: Marc de Meijer
Editor: Thomas Schenk (Camdavid)
Postproduction: De Grot
Soundstudio: HaaiFaai de luxe/Sharkee
Post producer: Vera Allertz
Online assembly / titels: Erik Van den Heuvel
Grading: George Balatoni 

      

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in