Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank begint branded channel op YouTube

Vandaag lanceert Rabobank een branded channel op YouTube. Op dit kanaal worden video's van Rabo SportTV getoond. Daarnaast kunnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag lanceert Rabobank een op YouTube. Op dit kanaal worden video's van Rabo SportTV getoond. Daarnaast kunnen gebruikers er discussiëren over hun favoriete sport. Het komende kwartaal wil Rabobank 'leren van de werking en dynamiek van YouTube'.

related partner content for mobile comes here

'Door syndicatie op YouTube brengen wij de video's naar de doelgroep toe. Hierbij benutten we het grote bereik van YouTube. Dit betekent een aanvullend bereik van miljoenen gebruikers, bovenop de kijkers via ons eigen Rabo SportTV platform', zegt Marco Mur, verantwoordelijk voor Rabo TV.

is gelanceerd in juli 2007. Het platform vertoont exclusieve beelden uit de wereld van hockey, paardensport en wielrennen. Op dit kanaal werden de video's ruim 1,5 miljoen keer bekeken. Sinds september is Rabobank een pilot begonnen met een user channel op YouTube. De ruim honderd doorgeplaatste video's van Rabo SportTV werden hier meer dan 260 duizend keer bekeken. Het kanaal werd ruim 11.500 keer bezocht.

Rabobank verwacht met de inzet van het branded channel meer bereik te realiseren door inzet van online advertising op YouTube en andere sites binnen het Google netwerk.

De komende maanden zullen gerichte marketing- en sponsoractiviteiten worden opgezet, zoals het verloten van exclusieve toegangskaarten onder de abonnees van het kanaal of leden van de gekoppelde discussiegroepen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in