Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabo Mobiel start met User Generated Advertising

Consumenten kunnen reclames bedenken voor de Rabo Mobiel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze worden uitgenodigd om op het online marketingplatform hun creativiteit de vrije loop te laten en Rabo Mobiel aan een nieuwe marketinguiting te helpen. Rabo Mobiel gaat de samenwerking aan met CreatAd om de consument op een interactieve manier binnen hun online sociale netwerk te bereiken.

related partner content for mobile comes here

Rabobank claimt hiermee de eerste Nederlandse bank te zijn die gebruikmaakt van User Generated Advertising. Sander de Jonge, oprichter CreatAd: 'We zien dat steeds meer grote bedrijven willen experimenteren met nieuwe media. Rabo Mobiel is een zeer mooi en stabiel merk dat op innovatief gebied aan de voorkant van de markt staat, daar willen we graag mee geassocieerd worden.'

Rabo Mobiel gaat de consument online vragen mee te denken met het verzinnen van een nieuwe reclame uiting gericht op bellen, mobiel bankieren en mobiel betalen met de Rabobank. De consument wordt beloond als hij deze uiting het best weet te verspreiden binnen zijn eigen sociale netwerk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in