Rabo Mobiel start met User Generated Advertising


Ze worden uitgenodigd om op het online marketingplatform CreatAd hun creativiteit de vrije loop te laten en Rabo Mobiel aan een nieuwe marketinguiting te helpen. Rabo Mobiel gaat de samenwerking aan met CreatAd om de consument op een interactieve manier binnen hun online sociale netwerk te bereiken.
Rabobank claimt hiermee de eerste Nederlandse bank te zijn die gebruikmaakt van User Generated Advertising. Sander de Jonge, oprichter CreatAd: 'We zien dat steeds meer grote bedrijven willen experimenteren met nieuwe media. Rabo Mobiel is een zeer mooi en stabiel merk dat op innovatief gebied aan de voorkant van de markt staat, daar willen we graag mee geassocieerd worden.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRabo Mobiel gaat de consument online vragen mee te denken met het verzinnen van een nieuwe reclame uiting gericht op bellen, mobiel bankieren en mobiel betalen met de Rabobank. De consument wordt beloond als hij deze uiting het best weet te verspreiden binnen zijn eigen sociale netwerk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid