Publieke zenders op 39,4 pct in week 48
De drie publieke zenders hadden in week 48 samen een marktaandeel van 39,4 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland hadden 26,6 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 23,5 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 23,3 pct. RTL 4 was tweede zender met een aandeel van 15,3, terwijl SBS 6 op 12,3 uitkwam.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het best bekeken programma, Boer zoekt vrouw, had dit keer 4.250.000 kijkers. De twee andere Nederland 1-programma's op zondag, NOS Journaal (ruim 3 miljoen kijkers) en Studio Sport Eredivisie (2.898.000 kijkers) waren tweede en derde.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid