
Dat meldt Distrifood. De winkel komt er na een vier maanden durende test in Roosendaal. Plus neemt in de nieuwe opzet afscheid van het versovaal, dat in de huidige winkels met een gemiddelde weekomzet van 100.000 à 150.000 euro de standaard is. Dat staat in de nieuwste editie van Foodmagazine.
De winkel is verdeeld in twee werelden, met vanaf de ingang zicht op het gehele versplein. Plus opent de route met brood en banket, dat naast agf en wijn één van de drie speerpunten is. Achter de bakkerij vindt de klant zuivel en kaas en centraal in de winkel vleeswaren en wijn. Achterop het versplein zijn agf en vlees ingedeeld. ‘Vooral de overgang van vleeswaren naar wijn maken dit concept opvallend. Het geeft een chique uitstraling’, zegt Plus-ondernemer Rob Gommers. In het tweede deel van de winkel zijn er acties, kruidenierswaren en diepvries.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBDonker eikenhout en natureltinten bepalen de sfeer op de antraciet gekleurde winkelvloer. Opvallend aan het concept zijn verder de lage koelingen en het grote aantal contactpunten tussen medewerkers en consument, om zo een ambachtelijke uitstraling te benadrukken, schrijft Distrifood.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee