Pfizer introduceert het Seksuele Quotiënt
Pfizer introduceert het Seksuele Quotiënt (SQ) als onderdeel van de nieuwe 'Betere seks' campagne. SQ is de nieuwe manier om seksuele…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Pfizer start deze week, zes jaar na de introductie van Viagra(r), haar nieuwe mondiale 'Better Sex' campagne. Pfizer slaat met de Nederlandse campagne 'Vrijen als vroeger' een nieuwe weg in. De campagne brengt het belang van betere erecties én het belang van een gezond en goed seksleven onder de aandacht. Om te kunnen beoordelen hoe het met de kwaliteit van seks gesteld is, introduceert Dr. C. Abdo het Seksuele Quotiënt (SQ).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het SQ vormt de seksuele tegenhanger van het IQ (Intelligentie Quotiënt) en EQ (Emotionele Quotiënt) en is een allesomvattend meetinstrument voor de kwaliteit van het seksleven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe test is te vinden op www.pfizer.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid