Overslaan en naar de inhoud gaan

Pfizer introduceert het Seksuele Quotiënt

Pfizer introduceert het Seksuele Quotiënt (SQ) als onderdeel van de nieuwe 'Betere seks' campagne. SQ is de nieuwe manier om seksuele…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pfizer start deze week, zes jaar na de introductie van Viagra(r), haar nieuwe mondiale 'Better Sex' campagne. Pfizer slaat met de Nederlandse campagne 'Vrijen als vroeger' een nieuwe weg in. De campagne brengt het belang van betere erecties én het belang van een gezond en goed seksleven onder de aandacht. Om te kunnen beoordelen hoe het met de kwaliteit van seks gesteld is, introduceert Dr. C. Abdo het Seksuele Quotiënt (SQ).

related partner content for mobile comes here

Het SQ vormt de seksuele tegenhanger van het IQ (Intelligentie Quotiënt) en EQ (Emotionele Quotiënt) en is een allesomvattend meetinstrument voor de kwaliteit van het seksleven.

De test is te vinden op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in