Overslaan en naar de inhoud gaan

Self service wordt steeds belangrijker

Naarmate consumenten datacommunicatie als een commodity gaan zien, neemt klantenmanagement een steeds belangrijkere plaats in. Dit volgens…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mobiele operatoren geven klanten nu vaak al zoveel mogelijk online middelen om zelf hun basisdiensten te regelen. Maar ook bij vaste telefonie wordt self-service klantenbeheer cruciaal, omdat het brede aanbod aan IP-diensten (van gewoon internet over transactie- en multimediadiensten tot telefonie en messaging) klanten verleidt om hun abonnementen te spreiden over meerdere providers en operators. Hoe meer dien-sten worden beschouwd als basisdiensten, des te meer de operatoren zich zullen moeten onderscheiden door service aan de klant, en een goede manier om klanten te binden is hen een vlotte online mogelijkheid te geven om de basisdiensten zelf te beheren. Net als bij de mobiele operatoren zal dan blijken dat die zelf-bedieningskanalen ideale middelen zijn voor bijkomende verkoop en klantenretentie. Bekijk de studie op de van Analysys.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in