Overslaan en naar de inhoud gaan

Oranjegekte

Die Wuppies waren een groot succes, kunnen jullie voor ons ook zoiets bedenken? En jullie, kunnen jullie voor ons een soort Vijftien…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoeden en toeters, tja daar kunnen we nu niet meer mee komen. Maar misschien is een leuk online pooltje een goed idee?
Of we maken nog een oranjelied, waar we allemaal bekende Nederlanders in laten zingen. Nee,joh, waarom doen we niet iets leuks met het Wilhelmus?
Er is zoveel Oranje-leut dat ik inmiddels echt niet meer weet wie wat doet.

related partner content for mobile comes here

Adformatie meldt 128 tv-inhakers en 167 radio-inhakers. Tel daar nog eens een partijtje promoties bij op, plus nog wat geinige printuitingen en je raakt het spoor totaal bijster.
Zouden er bureaus geweest zijn die gezegd hebben: Houd het geld even in je zak en geef het straks weer gewoon uit aan het versterken van je merk? Of: zend wel rond de wedstrijden uit,
maar dan met een ijzersterke merkreclame. (Apple is beroemd geworden met een commercial in de pauze van de superbowl, maar die ging echt niet over honkbal.)
Gezien de overweldigende aantallen heeft iedereen braaf meegedaan aan de oranjegekte. En dat is nog wel logisch ook.
Het zijn barre tijden dus zo’n stukje extra omzet laat je als bureau niet zomaar lopen. Als ze van hun geld af willen, dan toch maar liever via ons.
En nu we er bijna uitliggen, tenzij er een wonder geschiedt, moeten we natuurlijk weer zo snel mogelijk van die associatie
met een kater af.
Gelukkig komen de Olympische Spelen er aan. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in