Overslaan en naar de inhoud gaan

Merken genomineerd voor trends to brands top 100

De genomineerden voor de trends to brands top 100 zijn vandaag bekend gemaakt. Deze top 100 bestaat uit 100 merken van bedrijven die op een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De genomineerden voor de trends to brands top 100 zijn vandaag bekend gemaakt. Deze top 100 bestaat uit 100 merken van bedrijven die op een goede manier inspelen op trends. Het onderzoek kan worden gevolgd en gedeeld op en op Twitter, de hashtag is . Volgers kunnen meedoen aan het onderzoek door hun eigen top 10 samen te stellen. De resultaten van het onderzoek naar de 100 merken die het beste trends vertalen worden in oktober bekend gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Trends vertalen naar merken
De genomineerden voor de trends to brands top 100 zijn vandaag bekend gemaakt. Deze top 100 bestaat uit 100 merken van bedrijven die op een goede manier inspelen op trends. De trends to brands top 100 wordt samengesteld door middel van crowdsourcing via sociale netwerken. Vorig jaar werd de verkiezing voor het eerst gehouden. De top 3 bestond uit Apple, Albert Heijn en Google.

Trend- en brandwatchers
De T2B100 is een initiatief van Trendslator in samenwerking met Branddoctors, Business Openers en NIBAA Institute. De lijst van 100 genomineerden is samengesteld op basis van 6 jaar MOOD©-onderzoek door Trendslator naar de stemming in de markt, bij de consument en in de maatschappij. Een panel van 14 trend- en brandwatchers zal alle activiteiten nauwlettend volgen en zonodig van commentaar voorzien.

Trend en brand management
De T2B100 is geen lijst van 100 trendy merken maar een overzicht van merken die relevant en actueel blijven door op tijd in te spelen op trends en ontwikkelingen. Daarbij worden criteria gehanteerd als: geeft het merk de tijdgeest goed weer, wordt door trends te vertalen met dit merk meerwaarde gecreëerd voor consument en producent, wordt er een goede balans gevonden tussen de veranderlijkheid van de omgeving en de consistentie van de eigen identiteit? Doel van het onderzoek is om inzicht te krijgen in de meerwaarde van trend en brand management voor bedrijven.


Het onderzoek kan worden gevolgd en gedeeld op en op Twitter, de hashtag is . Volgers kunnen meedoen aan het onderzoek door hun eigen top 10 samen te stellen. De resultaten van het onderzoek naar de 100 merken die het beste trends vertalen worden in oktober bekend gemaakt.

Maak je eigen trends to brands top 10

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in