Topcreatief Richardson van CP+B naar BBDO Proximity Dusseldorf
(DE) BBDO Proximity Dusseldorf heeft Darren Richardson aangenomen. De zelfbenoemde 'Creative nerd' verlaat hiervoor CP+B Toronto.
Richardson was CD en head of interactive bij Crispin Porter + Bogusky (CP+B). Bij BBDO Proximity wordt hij regional executive creative director. Hij zal een rol vervullen als 'sparringpartner en coach voor de teams in Hamburg en Berlijn' aldus het bureau.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Richardson was eerder werkzaam bij 180 Amsterdam en R/GA waar hij prijswinnend werk maakte voor klanten als Adidas, Nike en Nokia.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisIn 2011 fuseerde in Duitsland het reclamebureau BBDO met het digitale bureau Proximity. Sindsdien werken de digitale teams geïntegreerd met de 'klassieke reclamecreatieven'.
Zie hier de portfolio van Richardson.
bron: W&V
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid