(Campagne) Hans van der Togt draait voor KPN


KPN liet RuigRok Netpanel onderzoek doen (n=506) en wat blijkt: in huiskamers wordt nog steeds geruzied over de afstandsbediening.Met name tussen acht en negen uur ’s avonds kijken veel mensen mee met een programma dat ze zelf niet zouden opzetten.
Grootste bronnen van conflicten zijn speelfilms en – niet geheel verrassend – sportprogramma’s.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKPN’s ZapRoulette is is te vinden op de Facebookpagina http://www.facebook.com/kpn van KPN en het digitale onderdeel van de reclamecampagne rond het Alles-in-één-Pakket van KPN, waarmee klanten live-tv kunnen kijken op hun laptop of tablet.
KPN ZapRoulette is bedacht door Energize. Productie is in handen van MediaMonks. Media ligt bij Mindshare.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid