Overslaan en naar de inhoud gaan

Gouden inhakers weer van start

Strating (Active Marketing) organiseert in samenwerking met Ster en Adformatie de verkiezing van de beste inhakers rond de grote…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij de Gouden Inhaakmedailles 2012 beoordeelt een deskundige vakjury inhakers op originaliteit in de categorieën Print (dagbladen, magazines/overig), Radio/TV en Promotioneel. Voor het EK Voetbal en de Olympische Spelen worden aparte jureringen gehouden. Winnaars in elke categorie winnen de Gouden Inhaakmedaille.

related partner content for mobile comes here

Online kan worden meegestemd. Er is een aparte prijs voor de publiekswinnaar(s) en een extra creative award voor het ‘echte’ inhaken via RTV en print op ‘actualiteit van gisteren’. De jury kent in de aanloop naar de eindjurering nominaties toe die in elk geval een eervolle medaille verdienen.

Bureaus en opdrachtgevers kunnen via zelf campagnes insturen en de jury neemt zelf de vrijheid gesignaleerde inhaakactiviteiten voor te dragen.

Peter Strating, eerder op dit terrein ook al actief met de organisatie van de Gouden Inhaakmedailles 2000, 2004, 2006, 2008, 2010 en de Gouden Schaats (Elfstedentochten '85, '86, '97), is bezig met het samenstellen van de jury.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in