Overslaan en naar de inhoud gaan

Goedele verder zonder Sanoma

Personality magazine Goedele maakt een comeback bij Uitgeverij Cascade. Sanoma België stopte het magazine november vorig jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uitgeverij Cascade, onderdeel van het Nederlandse Audax herlanceert Goedele, de personality titel rond de Vlaamse televisiepersoonlijkheid en seksuologe Goedele Liekens. De eerste editie moet voor het begin van de zomer in de kiosk liggen.

related partner content for mobile comes here

Sanoma België lanceerde de titel – ook verkrijgbaar in Nederland – in 2007, maar zette het stop in november 2011 vanwege achterblijvende advertentie-inkomsten. Liekens vindt dat een ‘broodjeaapverhaal’. Tegen de Vlaamse krant De Morgen zegt ze: ‘Er is bij Sanoma gewoon te weinig moeite gedaan om adverteerders aan te trekken.’

Liekens verwacht niet dat Sanoma problemen heeft met de herlancering, omdat het zelf heeft besloten met het blad te stoppen. Liekens: ‘Dan kan je er toch niets op tegen hebben dat iemand anders het nog eens probeert?’ Of het magazine Goedele blijft heten, is nog niet zeker. Sanoma onthoudt zich voorlopig van commentaar.

Van de nieuwe Goedele worden 90 duizend exemplaren verspreid. Een ‘aanzienlijk deel’ daarvan ligt in de Nederlandse kiosken. Uitgeverij Cascade geeft ook het wetenschappelijk tijdschrift EOS en het tv-blad Primo TV-gids uit.

Bron: De Morgen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in