Overslaan en naar de inhoud gaan

'Omzetgroei door UMTS kan zwaar tegenvallen'

De omzetgroei in de mobiele telefonie van de derde generatie zou weleens zwaar tegen kunnen vallen. De vele miljarden die Europese…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit zegt Keiichi Enoki, bij het Japanse NTT DoCoMo verantwoordelijk voor mobiel internetten, in een vraaggesprek met de Britse krant Financial Times. NTT DoCoMo is partner van KPN en sinds februari vorig jaar actief met i-mode, een tussenvorm tussen gsm en UMTS. De Japanners doen nu testen met UMTS (3G), de derde generatie mobiele telefonie. Daaruit blijkt dat het systeem niet geschikt is om grote beeld- en geluidsbestanden te verzenden. Juist met die grote bestanden zouden de telecomconcerns veel nieuwe omzet kunnen boeken.

related partner content for mobile comes here

Het Japanse concern beveelt de telecombedrijven aan hun afnemers commissie te laten betalen en ook via advertenties hun inkomsten te vergroten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in