Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe poll: waarom zweeft u zo?

Norbert Scholl schreef een aardige reactie op onze posting over Ziggo. Hij schrijft dat niet alleen Ziggo zich dwaas gedraagt en nog dwazer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Norbert Scholl schreef een aardige reactie op over Ziggo. Hij schrijft dat niet alleen Ziggo zich dwaas gedraagt en nog dwazer presenteert, maar dat ook XS4All daar last van heeft.

related partner content for mobile comes here

Leest u even mee:

'Nu blijkt niet alleen Ziggo last te hebben van rookkringen rond het hoofd, maar ook branchegenoot Xs4all.

'Zat ik me net af te vragen of ik niet zou overstappen naar deze in onderzoek hoog gewaardeerde provider (want down to earth, goede performance) komen ze met een X-campagne met hierin een filosofische beschouwing waar X allemaal voor staat!!!!

'Gatverdamme. Wéér zo'n zwetser die mijn gevoelige snaar probeert te raken met yin/Yang terwijl ik vooral vertrouwen in performance zoek. Xs4all verraadt hiermee ook nog eens zijn roots, zeker in branding opzicht, want de X is onderdeel van Xs4all wat staat voor ACCESS FOR ALL wat ik altijd een zeer sympathieke merkwaarde heb gevonden.

'Waar X voor staat zal me een rotzorg zijn. Gelukkig komen ze in hun tag-on commercial met een paar concrete beloftes, daar herken ik me dan wel weer in. Maar al met al vraag ik me af; welke marktcondities zorgen er toch voor dat adverteerders zo gaan zweven?

'Is het een reflectie van de chaos in de markt (internetmarketeers zoeken zelf ook krampachtig naar hun besaansrecht?) is het de illusie om na alle naamsveranderingen het imago nu eens goed in de hoofden van consumenten te verankeren. Ziggo staat voor dus voor luisteren weten we nu, Xs4all staat voor... dit heb ik nog niet kunnen destilleren uit de bla-bla-campagne, maar goed, ik heb hem nog maar twee keer gezien.'

'Kortom waar komt het vandaan? Wie weet nog wat de aanleiding was van de Aegon marketeers om zich aan de wilde paarden te vergrijpen?'

Dat is toch een leuke vraag van Norbert? Vandaar onze nieuwe poll: Wat is het nut van die zweverige XS4All-communicatie?

Stem!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in