Overslaan en naar de inhoud gaan

Nietsverhullende crowdfunding campagne voor nazorg borstkanker

Sapph lingerie helpt start-up Jolie Care aan een vliegende start.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een succesvolle behandelmethode voor (ex-)borstkankerpatiënten in heel Nederland beschikbaar maken. Ondernemer en huidtherapeute Lucette Vermeijden (28) wil dit realiseren met een bijzondere crowdfundcampagne. In het bijbehorende filmpje gaat de onderneemster zelf letterlijk uit de kleren. Dit om te onderstrepen dat de nazorg van borstkanker meer inhoudt dan uitsluitend medische zorg.

related partner content for mobile comes here

Vermeijden richtte drie jaar geleden de praktijk  in Haarlem op. Hier wordt een behandelmethode toegepast, die (ex-)borstkankerpatiënten sneller zou laten herstellen. Vanwege de volgens Vermeijden aantoonbaar betere resultaten van de behandelmethode, wil ze deze in heel Nederland bereikbaar te maken en laten opnemen in het zorgpakket van verzekeraars.

Dit gaat echter niet snel genoeg naar haar zin. Daarom heeft ze nu zelf het initiatief genomen door in samenwerking met lingeriemerk Sapph een lingerielijn lte aten ontwikkelen voor (ex-)borstkankerpatiënten. Deze lingerielijn, die wordt aangeboden onder de merknaam Jolie Care, moet de financiële basis bieden om haar droom werkelijkheid te laten worden.

Naast Sapph hebben diverse andere kopstukken uit de zorg-, mode- en retailbranche zich aan het initiatief verbonde, onder wie Jan van Bodegom (oprichter/directeur Alexander Monro Borstkankerziekenhuis), Sabine Uitslag (ex-Tweede Kamerlid CDA en voorzitter NVH), Sasja Leenders (ceo Sapph) en Kyra Marcopoulus (ceo Kyra & Co).

Investeren in Jolie Care kan

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in