Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse ontwerpen winnen Vertex Awards 2014

Vijf prijzen voor Nederlands werk op de wereldwijde competitie gericht op private label packaging design.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Twee Nederlandse bureaus winnen prijzen in de competitie van private label packaging design. Het ontwerpbureau OD won vier awards en ook Yellow Dress Retail nam een prijs mee naar huis. In totaal werden er meer dan 250 verpakkingen ingezonden uit 21 landen. De jury keek naar creativiteit, verkoopkracht, innovatie. 

related partner content for mobile comes here

Goud was er allereerst voor O-D met Easy Hear & Easy Wear van Hans Anders. Met zintuigelijke prikkels als uitgangspunt zijn de verpakkingen van alle productgroepen voorzien van een eigen en herkenbare kleurrijke grafische illustratie.

 

Ook Paper Toy Chips van Jumbo Supermarkten is met goud bekroond. De afzonderlijke zakken zijn voor kinderen ontworpen door het bureau O-D: speels en kleurrijk geïllustreerd met elke een bijpassend karakter.

De restyling van jumbo Dierenvoeding won zilver. Op de verpakkingen van elke afzonderlijke productgroep is een hond of kat te zien. 

Brons is er voor de restyling van de jumbo snakcs uit het vriesvak. Een fris design, speelse typografie en opvallende fotografie sieren de verpakkingen.

Yellow dress retail was het enige andere Nederlandse bureau dat in de prijzen viel. Zij kregen brons voor de nieuwe positionering van Spar’s eigen merk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in