Nederland blogt minder dan Spanje en Italië


Dat blijkt uit het Intel Digital Lifestyle rapport, waarbij in zeven Europese landen werd gekeken naar de veranderde houding tegenover technologie en de steeds grotere rol hiervan in ons dagelijks leven. Circa 11 procent van de Nederlandse respondenten geeft aan een weblog te hebben en daarmee loopt Nederland niet voorop. In Spanje zegt maar liefst 20 procent te bloggen, onder de Spaanse vrouwen is het zelfs 22 procent. Italië volgt met 14 procent. Lager dan Nederland scoren Frankrijk (10 procent), Duitsland (10 procent), Groot-Brittannië (7 procent) en Zweden (7 procent).
Het Digital Lifestyle rapport van Intel is uitgevoerd door Consumer Analysis Group Ltd., bijgestaan door FutureBrand. Het consumentenonderzoek is telefonisch gehouden onder ruim zesduizend mensen in zeven Europese landen: Duitsland , Frankrijk, Groot-Brittannië, Italië, Nederland, Spanje en Zweden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid