Overslaan en naar de inhoud gaan

Succes Route Mobiel met prestatiecontract NRp

De regionale dagbladen waarvoor de NRp de verkoop doet, hebben ANWB-uitdager Route Mobiel de meeste nieuwe klanten buiten de Randstad en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Route Mobiel-oprichter Marc Schröder en commercieel directeur Onno Knotter van de NRp kwamen een prestatiedeal overeen, die voor beide partijen tot succes heeft geleid.
Het prestatiecontract dat Route Mobiel al sinds de start in 2004 met De Telegraaf heeft, leverde overall de meeste klanten op, maar nu blijkt ook de samenwerking met de NRp vruchtbaar.

related partner content for mobile comes here

Route Mobiel is de eerste klant van NRp waarmee een prestatie-overeenkomst is gemaakt, aldus Knotter. ‘Doelstelling van Route Mobiel was het laden van het merk, het creëren van awareness, maar vooral het genereren van nieuwe klanten. Van de ingezette media ‒ televisie, outdoor, radio en dagbladen ‒ leverden de dagbladen de hoogste respons op.’
Volgens Knotter is dat vooral te danken aan de autoriteit van het medium in de regio. ‘Als actiemedium blijken de dagbladen hoog te scoren. Dat is de reden waarom we ook graag de prestatie-overeenkomst zijn aangegaan.'
Schröder: 'De samenwerking met NRp heeft voor Route Mobiel vooral ten doel om potentiële klanten van het bedrijf in de regio te benaderen via de titels die het NRp heeft. We hebben in alle titels geadverteerd met uitzondering van de titels in de Randstad en in Noord Holland. De aanwas aan klanten in de regio is voor een belangrijk deel te danken aan deze samenwerking, die ook gebaseerd was op een prestatiebeloning.'

Met Talpa heeft RouteMobiel ook een prestatiecontract gesloten en werd een aftelcampagne op tv gevoerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in