Succes Route Mobiel met prestatiecontract NRp
Route Mobiel-oprichter Marc Schröder en commercieel directeur Onno Knotter van de NRp kwamen een prestatiedeal overeen, die voor beide partijen tot succes heeft geleid.
Het prestatiecontract dat Route Mobiel al sinds de start in 2004 met De Telegraaf heeft, leverde overall de meeste klanten op, maar nu blijkt ook de samenwerking met de NRp vruchtbaar.
Route Mobiel is de eerste klant van NRp waarmee een prestatie-overeenkomst is gemaakt, aldus Knotter. ‘Doelstelling van Route Mobiel was het laden van het merk, het creëren van awareness, maar vooral het genereren van nieuwe klanten. Van de ingezette media ‒ televisie, outdoor, radio en dagbladen ‒ leverden de dagbladen de hoogste respons op.’
Volgens Knotter is dat vooral te danken aan de autoriteit van het medium in de regio. ‘Als actiemedium blijken de dagbladen hoog te scoren. Dat is de reden waarom we ook graag de prestatie-overeenkomst zijn aangegaan.'
Schröder: 'De samenwerking met NRp heeft voor Route Mobiel vooral ten doel om potentiële klanten van het bedrijf in de regio te benaderen via de titels die het NRp heeft. We hebben in alle titels geadverteerd met uitzondering van de titels in de Randstad en in Noord Holland. De aanwas aan klanten in de regio is voor een belangrijk deel te danken aan deze samenwerking, die ook gebaseerd was op een prestatiebeloning.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMet Talpa heeft RouteMobiel ook een prestatiecontract gesloten en werd een aftelcampagne op tv gevoerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid