Vooral vrouwen kopen ringtones
Bijna 70 procent van alle ringtones wordt gekocht door vrouwen. Zo blijkt uit onderzoek van Telephia.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Amerikaanse onderzoekbureau Telephia richt zich specifiek op onderzoek naar het gebruik van mobiele telefonie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In het derde kwartaal van dit jaar kochten vrouwen in 69 procent van de gevallen een ringtone, de mannen bleven steken op 31 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
De keuze van muziekgenre hangt echter weer sterk af van de leeftijd. Sexe speelt hier geen rol. Zo werd de ringtone ‘Let Me Hold You’ van Bow Wow en Omarion (R&B) met name door een jonge leeftijdsgroep (18-24) aangeschatt, tegenover 33 procent van de mensen tussen 25 en 34.
De ringtone ‘Hollaback Girl’ van popzangeres Gwen Stefani werd door 40 procent van de groep 18-24 gekocht, tegenover 51 procent van de groep 25-34.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid