Overslaan en naar de inhoud gaan

Sire start Lange Lontjes uitdaging

Sire (Stichting Ideële Reclame), is afgelopen maandag begonnen met de ‘Lange Lontjes uitdaging'. Een aantal bekende en onbekende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze actie moet een nieuwe impuls geven aan de campagne ‘Kort Lontje’ van Sire. De deelnemers doen de hele week verslag van prikkelbare momenten, waarbij ze er al of niet in slagen om gelaten tot tien te tellen. Op komen de dagboeken van Anita Witzier (televisiepresentatrice), Gijs Staverman (televisie- en radiopresentator), Don Diego Poeder (professioneel bokser), Stijn Vreven (voetballer van Vitesse) en Tijl Beckand (cabaretier). Maar ook diverse onbekende Nederlanders doen mee, zoals een wegwerker, een supermarktmedewerker, iemand die bij de sociale dienst werkt en een rijlesinstructeur. De Lange Lontjes uitdaging duurt tot en met zaterdag 26 november. Een deskundige jury, bestaande uit Guido van Woerkom (directeur ANWB), Raul Lansink (Sire) en cultuursocioloog Gabriël van den Brink, bepaalt aan het einde van de week wie de titel ‘het langste lontje van Nederland’ verdient. De winnaars, uit de categorie BN-ers en ON-ers, worden op dinsdag 29 november gehuldigd.

related partner content for mobile comes here

De Lange Lontjes uitdaging wordt ondersteund door uitingen via Boomerang kaarten, bioscoopreclame, stickers en banners. Via de overkoepelende campagne Kort Lontje wil Sire op een leuke manier de mensen aan het denken zetten over hun eigen gedrag. Deze campagne bestaat verder uit een televisie- en radiocommercial en printadvertenties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in