Overslaan en naar de inhoud gaan

Scan en Fellinger starten samenwerking

Scan Management Consultants is per 1 november een strategische samenwerking aangegaan met Stephan Fellinger van Fellinger interactieve…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fellinger is onder meer medeoprichter en bestuursvoorzitter van de Stichting SpinAwards. Gezamenlijk gaan Scan en Fellinger opdrachtgevers adviseren over de integratie van online/offline merkontwikkeling en management, -marketing en communicatie. Ook audits op dit gebied en de selectie van gespecialiseerde bureaus behoren tot de mogelijkheden binnen de samenwerking.

related partner content for mobile comes here

Becht: ‘De discipline is volwassen en is een essentieel onderdeel van 'marketing' geworden. Door Stephan actief te betrekken bij Scan, vindt een vergelijkbare, logische integratie in onze adviespraktijk plaats.’

Fellinger: ‘Het slaan van een brug tussen traditionele marketing en interactieve marketing is in mijn ogen essentieel. We staan op de drempel van enorme veranderingen in het medialandschap, waarbij er grote mogelijkheden ontstaan bij een betere integratie van beide vakgebieden. Hierbij valt momenteel op, hoe ondoorzichtig het huidige "interactief" bureauaanbod voor opdrachtgevers is.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in