Overslaan en naar de inhoud gaan

Ted de Wit treedt terug bij Burson-Marsteller

Ted de Wit heeft per 1 november zijn functie als Managing Director & Chairman bij Burson-Marsteller (B-M) Nederland neergelegd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De dagelijkse leiding van het bureau blijft in handen van Mirko Creyghton (Managing Director & Market Leader) en Peter van de Vegte (Managing Director), ondersteund door de recent aangetrokken Directors & Practice Leaders Shira Tabachnikoff (Technology & Corporate Communication), Peter Smit (Crisis Communication) en Chris Homan (Healthcare).

related partner content for mobile comes here

De Wit werd in 1997 door B-M als Market Leader aangetrokken na zijn ervaring als afdelingsdirecteur Concern Communicatie bij de fusie/integratie van ABN en AMRO. Hij heeft B-M vervolgens bijna zes jaar geleid. In 2003 droeg hij de leiding over aan zijn opvolgster Inge Wallage (die B-M eind 2004 verliet) om zich als Chairman weer meer op klanten te kunnen richten. B-M en Ted de Wit zullen nader overleggen of en in welke (externe) rol De Wit nog betrokken blijft bij B-M.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in