Max ontevreden over samenwerking met Volkskrant


In plaats van de samenwerking met Max te benadrukken, deed de krant alsof de omroep slechts het doorgeefluik van het tv-programma was, beklaagt Slagter zich. Hoewel het programma een kijkcijferhit was, ergerde hij zich voorafgaand aan de uitzending steeds meer aan de manier waarop de Volkskrant het programma naar zich toetrok. ‘Ik kon de radio in mijn auto niet aanzetten of er trok wel weer een reclamespotje voorbij waarin de krant zich doelbewust op de voorgrond plaatste.’
De feiten lagen volgens Slagter anders. ‘Het Nationale Zorgspreekuur’ werd weliswaar door VPTV ‒ een samenwerkingsverband tussen producent Palazzina TV Producties en De Volkskrant ‒ gemaakt, maar Max was de bedenker en de opdrachtgever. Bovendien droeg het ministerie van Volksgezondheid fors bij aan de productiekosten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS’Ik begrijp dat de noodlijdende kranten, waarbij de abonnees met bosjes tegelijk weglopen, alles uit de kast halen om bestaande lezers aan zich te binden en nieuwe met veel tromgeroffel binnen te halen, maar speel bij een samenwerkingsverband dan wel fair play.’
Bron: Medialog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid