Overslaan en naar de inhoud gaan

Merendeel site-bezoekers positief tegenover ‘echte’ Donor Show

‘BNN moet stoppen met de orgaandonorshow’ luidde de stelling van vorige week, toen nog nagenoeg niemand wist dat het geheel in scène…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ondanks de controversialiteit vond toch 66 procent van de Communicatie Online bezoekers dat de show vooral door moest gaan en dat het goed is dat een jongerenomroep zich hieraan waagt. 24 procent van de stemmers was potentiële BNN-opzegger en vond het helemaal terecht als de Donor Show een halt toe werd geroepen en als BNN in zijn geheel van de buis zou verdwijnen. Ten slotte had 10 procent een genuanceerder oordeel: “Goed idee, alleen is BNN te schreeuwerig voor het onderwerp".

related partner content for mobile comes here

De actuele stelling is een vervolg op de vorige: ‘ De Grote Donor Show was de pr-stunt van het jaar.’ Wat vindt u, stem mee via de Communicatie Online Poll (rechts onderaan homepage)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in