Overslaan en naar de inhoud gaan

Akkoord TMG ProSiebenSat1

Telegraaf Media Groep (TMG) krijgt de optie om een minderheidsbelang te verwerven in het Duitse ProSiebenSat1 Media AG. Dat heeft de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ProSieben, dat televisiemaatschappij SBS Group wil kopen, moet dan wel deze transactie afronden. TMG houdt een belang van 20 procent in SBS Broadcasting, de holdingmaatschappij van SBS. De overige 80 procent van de aandelen SBS is in handen van fondsen geadviseerd door KKR, fondsen geadviseerd door Permira en het management van SBS. ProSieben heeft eerder de verwachting uitgesproken de voorgestelde transactie met SBS in juni/juli 2007 af te ronden. Daarna zal meer informatie volgen over TMG's positie in deze combinatie. ProSieben, dat televisiemaatschappij SBS Group wil kopen, moet dan wel deze transactie afronden. TMG houdt een belang van 20 procent in SBS Broadcasting, de holdingmaatschappij van SBS. De overige 80 procent van de aandelen SBS is in handen van fondsen geadviseerd door KKR, fondsen geadviseerd door Permira en het management van SBS. ProSieben heeft eerder de verwachting uitgesproken de voorgestelde transactie met SBS in juni/juli 2007 af te ronden. Daarna zal meer informatie volgen over TMG's positie in deze combinatie. (fd.nl )

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in