Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingtalent of the Year: laatste tussenstand

De kandidaten voor Marketingtalent of the Year hebben nog 1 weekend de tijd om kans te maken op een plek in de top 3. Met name de strijd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor een plekje in de finale moeten de marketingtalenten zichzelf zoveel mogelijk promoten via social media. Ze zijn als het ware hun eigen personal brandingcase. De buzzronde startte 20 juni jongsleden en loopt nog tot en met 3 juli. Na bijna 2 weken is de tussenstand als volgt:

related partner content for mobile comes here

Menno Braakman 819
Lysette van Kampen 762
Arlette Warmerdam 753
Michael Blankert 733
Lisette Brederode 382
Wouter Jacobs 194
Wendy Troost 80
Cleome van den Berg 49
Mark Linde 14
Daniel Heijnen 10

Het spant er met name om voor Lysette van Kampen, Arlette Warmerdam en Michael Blankert. Maar met 3800 stemmen en een gemiddelde van 150 followers hebben de kandidaten een potentieel bereik gehaald van 570.000. Niet slecht!

verzamelt alle buzz (onder andere retweets en likes) rond de kandidaten en laat de stand op zien. Het Utrechtse bureau is ook verantwoordelijk voor de bouw & realisatie van het platform.

De 3 kandidaten met de meeste punten (alle opgetelde buzz) gaan door naar de finale op 12 juli. Daar moeten de genomineerden hun case presenteren en bepaalt een jury van topmarketeers de genomineerden op creativiteit, lef, originaliteit en enthousiasme. De jury bestaat uit Rene Repko (Hema), Sheila Struyck en Michel Schaeffer (bol.com).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in