Marketingtalent of the Year: laatste tussenstand


Voor een plekje in de finale moeten de marketingtalenten zichzelf zoveel mogelijk promoten via social media. Ze zijn als het ware hun eigen personal brandingcase. De buzzronde startte 20 juni jongsleden en loopt nog tot en met 3 juli. Na bijna 2 weken is de tussenstand als volgt:
Menno Braakman 819
Lysette van Kampen 762
Arlette Warmerdam 753
Michael Blankert 733
Lisette Brederode 382
Wouter Jacobs 194
Wendy Troost 80
Cleome van den Berg 49
Mark Linde 14
Daniel Heijnen 10
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet spant er met name om voor Lysette van Kampen, Arlette Warmerdam en Michael Blankert. Maar met 3800 stemmen en een gemiddelde van 150 followers hebben de kandidaten een potentieel bereik gehaald van 570.000. Niet slecht!
Greenberry verzamelt alle buzz (onder andere retweets en likes) rond de kandidaten en laat de stand op www.marketingtalentoftheyear.nl zien. Het Utrechtse bureau is ook verantwoordelijk voor de bouw & realisatie van het platform.
De 3 kandidaten met de meeste punten (alle opgetelde buzz) gaan door naar de finale op 12 juli. Daar moeten de genomineerden hun case presenteren en bepaalt een jury van topmarketeers de genomineerden op creativiteit, lef, originaliteit en enthousiasme. De jury bestaat uit Rene Repko (Hema), Sheila Struyck en Michel Schaeffer (bol.com).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid