Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeers zijn berichtgeving over crisis zat

Driekwart van ruim duizend ondervraagde marketeers vindt dat de berichtgeving over de financiële crisis te negatief is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De meerderheid (65%) geeft zelfs de media deels de schuld van de economische crisis. De ondervraagde marketeers geloven er sterk in dat marketeers zelf een rol kunnen spelen in het ombuigen van het negatieve sentiment (61%). Bijna alle ondervraagden (83%) zijn het eens met de stelling dat het hoog tijd is voor goed nieuws.

related partner content for mobile comes here

Dat blijkt uit onderzoek van WerfSelect. Als verbindende schakel tussen (Interim) topmarketeers en de grote A-merk ondernemingen wil dat bedrijf graag haar bijdrage leveren aan een positief sentiment. Als gevolg van de grote behoefte in de markt aan positief nieuws begon WerfSelect onlangs een met als thema ‘tijd voor goed nieuws’. Uit deze actie bleek volgens het bedrijf dat er inderdaad een grote behoefte is om goed nieuws met elkaar te delen.

Uit eerder onderzoek, uitgevoerd in januari 2009 door Blauw Research, bleek dat interim-marketeers ingeschreven bij WerfSelect positief gestemd zijn en veel mogelijkheden zien in de huidige markt. Ondanks de economische neergang gaf 45 pct van de ondervraagden aan de nabije toekomst rooskleurig tegemoet te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in