Marketeers zijn berichtgeving over crisis zat
De meerderheid (65%) geeft zelfs de media deels de schuld van de economische crisis. De ondervraagde marketeers geloven er sterk in dat marketeers zelf een rol kunnen spelen in het ombuigen van het negatieve sentiment (61%). Bijna alle ondervraagden (83%) zijn het eens met de stelling dat het hoog tijd is voor goed nieuws.
Dat blijkt uit onderzoek van WerfSelect. Als verbindende schakel tussen (Interim) topmarketeers en de grote A-merk ondernemingen wil dat bedrijf graag haar bijdrage leveren aan een positief sentiment. Als gevolg van de grote behoefte in de markt aan positief nieuws begon WerfSelect onlangs een virale campagne met als thema ‘tijd voor goed nieuws’. Uit deze actie bleek volgens het bedrijf dat er inderdaad een grote behoefte is om goed nieuws met elkaar te delen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaUit eerder onderzoek, uitgevoerd in januari 2009 door Blauw Research, bleek dat interim-marketeers ingeschreven bij WerfSelect positief gestemd zijn en veel mogelijkheden zien in de huidige markt. Ondanks de economische neergang gaf 45 pct van de ondervraagden aan de nabije toekomst rooskleurig tegemoet te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid