Overslaan en naar de inhoud gaan

Levin vertrekt bij AOL Time Warner

Topman Gerald Levin van AOL Time Warner vertrekt en wordt opgevolgd door Richard Parsons, nu nog chief operating officer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Levin naam de beslissing zelf om per mei 2002 op te stappen. ‘Omdat ik bijna mijn hele leven bij dit geweldige bedrijf heb gewerkt, is het een grote stap voor mij om terug te treden’, zegt hij in de Wall Street Journal. In juni dit jaar fuseerden Time Warner en America Online.

related partner content for mobile comes here

Verder werd bekend dat de mediagigant het belang van Bertelsmann in AOL Europe in zijn geheel wil overnemen. Het Duitse bedrijf, dat een belang heeft van 49,5 procent in AOL Europe, mag dit de komende maanden in twee delen verkopen. AOL Time Warner wil de omzet in Europa vergroten van de huidige 17 procent (tussen de vier en vijf miljard dollar) tot vijftig procent over de komende tien jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in