Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Lichte stijging bestedingen VS in 2002’

De advertentiemarkt trekt in de VS licht aan in 2002 maar komt niet op het niveau van 2000. Dit zegt Robert J. Coen, topman bij Universal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bestedingen zullen in de VS met 2.4 procent toenemen, verwacht hij. De Amerikaanse marketeers besteedden dit jaar 4.1 procent minder, de eerste terugval sinds 1991. Anderen zijn minder optimistisch over de advertentiemarkt, schrijft Adage. De nieuwsbrief Jack Myers Report meldt dat de bestedingen nog wel eens met 5.7 procent kunnen afnemen, na een terugval dit jaar van 6.8 procent. In het beste scenario zouden de bestedingen slechts met 1.7 procent terugvallen, maar dit is het minst realistisch.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in