‘Commercials tijdens rampen storen velen niet’
De Amerikaanse zender NBC probeert adverteerders weer terug te halen met een onderzoek waaruit blijkt dat heel wat kijkers het niet zo…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Wall Street Journal meldt dat NBC onderzoek heeft gedaan onder 600 volwassenen in de periode 1-6 november. Daaruit kwam naar voren dat 46 procent van de consumenten van de leeftijd 18-34 jaar geen bezwaar heeft tegen commercials die tijdens programma’s over rampen of oorlogen worden uitgezonden. Van die 600 had 37 procent geen bezwaar. ‘Het gaat erom wat adverteerders daarover denken natuurlijk, maar dit onderzoek geeft ons een steun in de rug’, zegt Keith Turner, hoofd verkoop en marketing van NBC.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid