Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Commercials tijdens rampen storen velen niet’

De Amerikaanse zender NBC probeert adverteerders weer terug te halen met een onderzoek waaruit blijkt dat heel wat kijkers het niet zo…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Wall Street Journal meldt dat NBC onderzoek heeft gedaan onder 600 volwassenen in de periode 1-6 november. Daaruit kwam naar voren dat 46 procent van de consumenten van de leeftijd 18-34 jaar geen bezwaar heeft tegen commercials die tijdens programma’s over rampen of oorlogen worden uitgezonden. Van die 600 had 37 procent geen bezwaar. ‘Het gaat erom wat adverteerders daarover denken natuurlijk, maar dit onderzoek geeft ons een steun in de rug’, zegt Keith Turner, hoofd verkoop en marketing van NBC.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in