Overslaan en naar de inhoud gaan

SmiN deelt jaarprijzen uit

Tijdens de viering van het tienjarige bestaan heeft het Sponsored Media instituut Nederland (SmiN) vier prijzen uitgereikt aan sponsored…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuw ingestelde SMiN jaarprijzen werden uitgereikt in de categorieën marketingcommunicatie, interne communicatie en beste introductie. Vanwege het 10-jarig bestaan van het SMin werd daar een speciale Vakprijs aan toegevoegd. In de categorie marketingcommunicatie werd unaniem gekozen voor Woon! van Ikea, geproduceerd door Scripta Media. Bij interne communicatie koos de jury als winnaar Job & Life van Randstad, geproduceerd door vdBJ/Communicatie Groep. In de categorie beste introductie ging de prijs naar U ‒ De tijd van je leven, geproduceerd door vdBJ/Communicatie Groep voor Rabobank Nederland. De vakprijs werd toegekend aan Allerhande van Albert Heijn (Media Partners). Allerhande is zelf een merk geworden dat volgens de jury nog verder kan groeien. De jury stond onder voorzitterschap van Willem Koch (PTT Post).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in