Opheffing productexclusiviteit
De Ster heft per 1 januari 2002 productexclusiviteit in reclameblokken op.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De ongeschreven regel, dat radio- en tv-commercials voor concurrerende producten niet binnen een blok voorkomen, vervalt hiermee. De reclametijdverkoper van de publieke omroep meent aanvragen van adverteerders zo beter te kunnen honoreren. De Ster maakt een uitzondering voor alcoholhoudende dranken. Uit maatschappelijk oogpunt worden spots voor alcohol binnen een blok vermeden. Per 1 januari zal ook de joint advertising toeslag van 15 pct verdwijnen. Deze gold voor producenten die samen in een commercial zaten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid