Overslaan en naar de inhoud gaan

Kuldip Singh COO Sanoma Digital

Kuldip Singh (1973) is benoemd als Chief Operations Officer Sanoma Digital.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij volgt Sander ten Dam die vorige maand vertrok als COO Sanoma Digital. Singh gaat alle pure-play digitale media-activiteiten in Nederland en alle gerelateerde internationale activiteiten leiden. Hij rapporteert aan Arthur Hoffman, de CEO van Sanoma Digital, en begint maandag 6 oktober.

Singh werkte voorheen voor G+J India (onderdeel van Bertelsmann), waar hij door middel van agressieve organische groei en overnames het mediabedrijf heeft opgebouwd met een grote focus op mobiel en digitaal. Voor G+J India werkte Singh als Strategy Director voor Sanoma Uitgevers van 2007 tot 2011. Eerder was hij ook Senior Manager bij Logica en Manager bij KPMG Management Consulting.

Arthur Hoffman, CEO van Sanoma Digital, licht toe: &;Ik ben blij dat Kuldip ons team komt versterken. Zijn internationale ervaring, de focus op digitale media, en zijn kennis van het medialandschap en van Sanoma in het bijzonder zijn waardevol en zullen hem helpen een vliegende start te maken.&;
 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in