Overslaan en naar de inhoud gaan

Koeweiden Postma achter nieuwe logo KIJK van SBS

Het logo van het deze week gelanceerde vernieuwde VOD-platform KIJK van SBS is het ontwerpwerk van Koeweiden Postma.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hugo van den Bos, strategy director Koeweiden Postma, over de opdracht: &;De uitdaging was om een logo te ontwikkelen dat sterk genoeg is om in al het mediageweld overeind te blijven en dat tegelijkertijd overbrengt dat er heel veel te zien is. Het logo moet uitdagen om te KIJKEN. Verder was het belangrijk dat het logo zich duidelijk zou onderscheiden van dat van SBS, Net5 en Veronica, maar door de kleurrijke oplossing was het toch mogelijk om de kleuren van de drie zenders erin te verwerken. Voordeel daarvan is dat door het gebruik van de bestaande kleuren ook binnen de content kan worden gedifferentieerd. Zo staat er iets herkenbaars en toch iets heel nieuws. Dat is precies de bedoeling.&;

related partner content for mobile comes here

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in