KLM verliest haar glans
Dat blijkt uit doorlopend onderzoek van www.vliegtarieven.nl. De KLM blijkt haar toppositie te hebben verloren als het gaat om zaken als service, maaltijden en de stoelen aan boord.
Bij de verre vluchten (meer dan 3.000 kilometer) staat KLM op de vijftiende plaats, in een ranglijst van vierentwintig maatschappijen. Singapore Airlines scoort met een gemiddeld rapportcijfer van 8,2 het best. Bij de korte vluchten staat KLM op plaats dertien van de zeventien. De topdrie bestaat hier uit Malev (Hongarije, 7,5), British Airways (7,4) en LOT Polish Airlines (7,3).
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDirectielid B. Rus van vliegtarieven.nl vermoedt dat de lage waardering voor KLM niet alleen komt door het feitelijke voorzieningenniveau, maar ook door de psyche van de passagier. “Het is met KLM net als met Ajax. Als je naar een wedstrijd van die club gaat, verwacht je een overwinning én mooi spel. Bij KLM zijn de verwachtingen ook hooggespannen. Als die dan niet of niet helemaal worden ingelost, ervaart de klant dat als een tegenvaller.”
In het onderzoek worden alleen lijnvluchten beoordeeld (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid