Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM verliest haar glans

KLM legt het in de beleving van reizigers af tegen Aziatische en Oost-Europese luchtvaartmaatschappijen. De glans is eraf bij wat ooit een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit doorlopend onderzoek van . De KLM blijkt haar toppositie te hebben verloren als het gaat om zaken als service, maaltijden en de stoelen aan boord.

related partner content for mobile comes here

Bij de verre vluchten (meer dan 3.000 kilometer) staat KLM op de vijftiende plaats, in een ranglijst van vierentwintig maatschappijen. Singapore Airlines scoort met een gemiddeld rapportcijfer van 8,2 het best. Bij de korte vluchten staat KLM op plaats dertien van de zeventien. De topdrie bestaat hier uit Malev (Hongarije, 7,5), British Airways (7,4) en LOT Polish Airlines (7,3).

Directielid B. Rus van vliegtarieven.nl vermoedt dat de lage waardering voor KLM niet alleen komt door het feitelijke voorzieningenniveau, maar ook door de psyche van de passagier. “Het is met KLM net als met Ajax. Als je naar een wedstrijd van die club gaat, verwacht je een overwinning én mooi spel. Bij KLM zijn de verwachtingen ook hooggespannen. Als die dan niet of niet helemaal worden ingelost, ervaart de klant dat als een tegenvaller.”

In het onderzoek worden alleen lijnvluchten beoordeeld (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in