Jumbo opnieuw de klantvriendelijkste
Dat is de uitkomst van een onderzoek van MarketResponse onder 3000 Nederlanders. Ikea is tweede en Rabobank derde.
De jury van Nederlandse consumenten zegt over de winnaar: 'Jumbo is hét voorbeeld van een bedrijf dat haar klanten goed kent. De supermarkt heeft behulpzaam en vriendelijk personeel dat haar uiterste best doet om alle vragen te beantwoorden. Opvallend was de reactie binnen 21 minuten van de organisatie op een klantvraag (per e-mail). De vlotte en persoonlijke dienstverlening komt ook tot uiting in andere aspecten; de behulpzaamheid van het personeel, goede retourpolicy en kwaliteitsgarantie, ruime winkel met brede paden, producten bestellen op verzoek en korte wachttijd bij de kassa.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta'Opvallend in de top-10 van dit jaar is de opkomst van internetbedrijven', aldus Cris Donze, expert klantmanagement bij MarketResponse. Consumenten ervaren het kopen op internet als een goed alternatief voor de traditionele winkel, die steeds vaker kampt met tekortkomingen bij het fysieke klantcontact.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid