Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo opnieuw de klantvriendelijkste

Supermarktconcern Jumbo is evenals vorig jaar verkozen tot het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat is de uitkomst van een onderzoek van MarketResponse onder 3000 Nederlanders. Ikea is tweede en Rabobank derde.

related partner content for mobile comes here

De jury van Nederlandse consumenten zegt over de winnaar: 'Jumbo is hét voorbeeld van een bedrijf dat haar klanten goed kent. De supermarkt heeft behulpzaam en vriendelijk personeel dat haar uiterste best doet om alle vragen te beantwoorden. Opvallend was de reactie binnen 21 minuten van de organisatie op een klantvraag (per e-mail). De vlotte en persoonlijke dienstverlening komt ook tot uiting in andere aspecten; de behulpzaamheid van het personeel, goede retourpolicy en kwaliteitsgarantie, ruime winkel met brede paden, producten bestellen op verzoek en korte wachttijd bij de kassa.'

'Opvallend in de top-10 van dit jaar is de opkomst van internetbedrijven', aldus Cris Donze, expert klantmanagement bij MarketResponse. Consumenten ervaren het kopen op internet als een goed alternatief voor de traditionele winkel, die steeds vaker kampt met tekortkomingen bij het fysieke klantcontact.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in