Overslaan en naar de inhoud gaan

Fortis schort reclamecampagne op

Fortis heeft besloten zijn omvangrijke reclamecampagne ‘Here Today. Where Tomorrow’ met onmiddelijke ingang op te schorten.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Fortis-campagne loopt sinds juni dit jaar en was in de verschillende massamedia al geboekt tot het eind van het jaar. In een bericht van mediabureau Mediaedge:cia wordt gemeld dat de campagne wordt stilgelegd in verband met alle turbulentie rond Fortis van dit moment. Woordvoerder Omara Nahar van Fortis zegt dat de campagne waarschijnlijk over een a twee weken alweer zichtbaar zal zijn. 'Het concept van de 'Het leven is een curve'-campagne blijft hetzelfde, alleen zal de copymix van de uitingen worden aangepast.'

related partner content for mobile comes here

Of het besluit de miljoenencampagne voorlopig te staken de bank geld gaat kosten, is niet duidelijk. Tv-, radio- en print-exploitanten zullen annuleringskosten in rekening brengen, als de campagne daadwerkelijk wordt gestaakt. Die kosten zijn hoger naarmate het moment van annulering dichter zit op de daadwerkelijke plaatsing van de commercial of advertentie.

Recent werd de Fortis-campagne in de media veelvuldig gepersifleerd, onder meer met varianten als ‘Here today. Gone Tomorrow’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in